Перед вами дизайн проєкт для компанії, яка займається продажами нерухомості. Замовники цього проєкту звертаються у студію інтер’єра ALTA IDEA не вперше. 7 років тому ми займалися іншим офісом компанії, який був оформлений у сучасному стилі. На цей раз і нам, і замовникам забажалося чогось більш натурального й домашнього. Тому для нового бізнес інтер'єру я обрала відповідні матеріали та кольори.

Стійка рецепції та покриття стін виконані із плит Laminam. Ми підібрали приємний для очей, спокійний відтінок травертину. У робочій частині офісу дві зони зроблені у вигляді куба з американського горіха: зона для очікування нагадує шкатулку, вимощену ізсередини деревом, включаючи стелю; а гардероб для персоналу та санвузол для відвідувачів об’єднані в інший блок, який виступає дерев’яним кубом

Штукатурка під тканину придає офісу дещо відчутну атмосферу розкоші та робить оточення м’якішим у всіх відношеннях. До того ж усі м’які меблі оббиті коричневим нубуком та бежевим велюром – відчуття затишку та комфорту передає кожна деталь!

Правильне поєднання фактур та матеріалів привнесли у приміщення необхідну у бізнесі точність та графічність; деяку візуальну гру перетікаючих один в одний напіввідтінків (що дуже і дуже важливо для місця, де необхідно довго і зосереджено виконувати роботу із паперами або комп'ютером). Окрім того, дизайн офісу виглядає більш ніж сучасно: через 2-3 роки цей інтер'єр все ще справлятиме враження. Натуральні матеріали, котрі використала в проєкті команда студії ALTA IDEA, сприятимуть тому, аби відвідувачі «зчитували» розважливу, домашню концепцію компаній та більше їй довіряли.

Робочі місця менеджерів розташовані в нішах між колонами: у кожного працівника є свій відособлений простір для роботи. В ниші навпроти зони із колонами розташований кабінет керівництва. Виходить, що опціонально усі знаходяться в одній зоні. Але завдяки «архітектурі» інтер'єру, утворені окремі робочі місця.

Взагалі інтер'єр офісу продажів являє собою два приміщення, об'єднаних в одне. Таким чином у нас вийшло організувати і кухню, і навіть два санвузли. Один с\у призначений для працівників. До нього вони проходять через господарчий блок та гардеробну, що дуже зручно, адже як на початку, так і в кінці робочого дня усім, частіше за все, необхідно і переодягтися, і відвідати вбиральню). Другий с/у – для клієнтів, організований в «кубі», котрий примикає до зони очікування, «обведеної» панелями із американського горіха. Двері у санвузол для клієнтів компанії – приховані. Тому усе виглядає гармонійно та стильно.

Оскільки офіси двохсторонні та із великими вікнами до підлоги (вікна виходять і надвір, і на основну вулицю), наші спеціалісти запропонували додаткового утеплити їх внутрішньопідлоговими конвекторами та теплою підлогою, аби довгими зимовими вечорами співробітники та клієнти компанії почували себе комфортно, обираючи нову квартиру.

Щодо мене, інтер’єр відділу продажів вийшов дуже затишним та сприяє позитивній атмосфері.