Побачивши надто аскетичні приміщення всесвітньої мережі, яка займається підготуванням та орендою готових офісних просторів, я вирішила трошки адаптувати їх під українське розуміння солідності та успіху. Адже усім нам дуже приємно, коли наші досягнення відображені у тому, що нас оточує. Це окрилює та надихає. А окрім того, справляє правильне враження на клієнтів та партнерів, які приходять в цей офіс. 

Пощастило, що мені не потрібно було доводити все це замовнику. Почалося усе з того, що директор європейського представництва компанії побачив наші роботи на прикладі візуалізацій, підготованих для кількох поверхів європейського орендованої ним будівлі. Йому сподобалося і він попросив продовжувати у тому ж дусі, узявши в розробку його коворкінг.

Були й додаткові задачі. Такі як: організація coffee point; велика кімната для мітінгів із шумоізоляційними дверми; затишні відокремлені робочі місця; skype-rooms; та кабінки для перемовин.

Але виникли й певні складності. Наприклад: в одному із довірених нам приміщень немає вікон (світло в нього не проникає, а якщо і проникає, то по дотичній). Тому ми постаралися устаткувати достатнім світлом скайпруми та кабінки для перемовин, заплановані нашою дизайн студією ALTA IDEA у цій зоні. Там же ми розмістили санвузли та прінт-центр.

У процесі проєктування, нам хотілося не лише вирішити задачі щодо функціональності, що були поставлені перед нами замовником, але й оживити офісний простір! Хотілося, щоб людям тут працювалося легко! І оскільки у внутрішніх зонах поверхів бізнес-центру світла було замало, я приділила особливу увагу світлоінсталяції. І не лише! Коли немає можливості заповнити приміщення повноцінним денним світлом, треба оточити працюючих в ньому людей повноцінним кольором! Тому я увела в інтер'єр насичений трав'яний колір у вигляді велюрових диванів, приглушений теракотовий, представлений стільцями та деякими стінами: певні стіни ж я вирішила пофарбувати у колір морської хвилі. Окрім велюру простір прикрашають мідні та латунні фактури, авторські світильники «кругляші» від українського виробника PikArt та живі рослини. Вийшло дуже стильно, зважено, але оригінально.

У загальній зоні, котра одночасно є холом бізнес-центру, встановлені колони. На прикладі, історії, пов'язаної із ними, ви можете зрозуміти, яким чином діє наша студія ALTA IDEA, коли потрібні варіанти та альтернативи. Із самого початку я планувала оформити колони рельєфним гіпсовим покриттям. Але вартість реалізації виявилася надто високою, і я придумала більше просте, але дешевше і не менш привабливе рішення у вигляді оболонки на кшталт розплавленого стікаючого золота.

Прохід в одну із веж бізнес-центру ми геометрично обвішали ланцюгами. Виглядає гідно та стильно. Так само, усіх, хто буде працювати тут або відвідувати хол БЦ, вразить ресепшен, дизайн котрого я проробляла особисто.